Minisanne12 Kaçıncı gebeliğiniz ve edindiğiniz tecrübeler. Benimki ilk ve artık annemi daha iyi anlıyorum 🤭
Tripkolikkkiz Minisanne12 1 tane doğurdum 20 aylık. 4 yıl sonra 2. Çocuğu planlıyorum bakalım nasip. Allah herkesin gönlüne göre versin 🌸
eylulmihrasmom Minisanne12 geçen sene bir düşüğüm var. şimdi yeniden hamileyim 9+2 😌 ilk bebeğim olacak Allahın izniyle 🥰🤲🏻 ben de annemi çoookk iyi anlıyorum🥹
Ezgifatma2010 Gebeligim 3. Çocugum olacak inşallah rabbim nasip ederse rabbim sağlıkla kucagımıza aldırsın
Seymaben Ceromommm3 neeeğğ dbdvdvs askim hani camdan atlamaya kalkmistin bende iki buklum kalmistim dogumda dbsjdb tovbeler etmistik karsilikli🤣🤣🤣🤣
21_21 Minisanne12 benim de ilk gebelik ve uzun bir süre de tekrar çocuk istemiyorum 😅😅 daha hamilelik böyleyse anneliği düşünemiyorum
-_Esra_- -_Esra_- Minisanne12 FatmaAselinAnnesi_60 Ceromommm3 Sacmalama_engiinn Allah cezamı vermesin sesli yanıtla yazmıştım 2yi 7 olarak algılamış 2 ÇOCUĞUM VAR 😅😅😅😅😅😅😅
Ceromommm3 Durubebegim aşko kendimdeyim 😂 olması gereken şjşjsjs Daha yamuk oturuyorum gtumun. Ağırmış geçmedi sssjjs