Ben başka şekilde örnek vermek istiyorum,
Detaylı ultrasona girdim , doktor herşeyini gördü.. mideyi göremedim boş dedi… bana bir şeyler atıştır yarım saat sonra gel tekrar bakalım dedi.Sabah kahvaltısı yapmama rağmen, bir şeyler yedim geri geldim.Bebeğin midesi dolmuştu görebildiler.Yani bu durumda bebek sıvı yutmamış oluyor ben açken.. ben bu şekilde anladım 🙏🏼