Kaderozceliik Allah kabul etsin orucunuzu. Zaten siz her şeyi açıkca yazmışsınız, bebeğiniz yemek yediğinizde hareketlenmeye başlamış, bu sizin için önemli bir sinyal zaten. Demek ki düzenli beslenmenize ihtiyacı var bebeğinizin. Üzülmüşsünüz ama hala ara sıra tutmayı düşünüyorsunuz😔 Dinimiz bu konuda bize böylesine kolaylık verip imkanlar sağlamışken neden zorluyorsunuz ki anlamıyorum, üstelik bugün yaşadıklarınıza istinaden.