Mervegc korkmaz kullanıyorum canım. Bir kere ocakta altını kapatır kapatmaz hava alma yerini açmıştım. Sonra fıssladı fışkırdı az bişi. Çok korktum patlicak diye 😂😂😂soğutmadan hayatta da açmam normalde. Birisi link atmış aşağıda onun mint yeşili var bende ☺️ öneririm yani. Hızlı pişiriyor güzel yani 😂 çok korkuyorum düdüklü den zaten 😅