Minezra bana da yolk sac ödemlesmis demişti bebek vardı ama kalp atışı yoktu 6 haftayken gittiğimde. Aldır dedi ya da bekle regli gibi olur düşük yaparsın dedi. Bekledim 8 haftayken ağrıyla hastaneye gittim yine kalp sesi yok. Kendiliğinden düştü o gün