Aynı durumu geçen hafta bende yaşadım 8+2 de gittim bi hevesle kap atışını duymak için karından muayene etti kalp atımı duyamadı ve umutsuz konuştu ilk gebeliklerde olur böyle düşükler vs . Sonra alttan bakalım bide dedi muayene oldum kalp atımını zayıf buldu ve 6+2 de olduğundan bahsetti . Oksapar ve ecopirine başladı . Yarında tekrar kontrolüm var . O 1 hafta geçmek bilmedi umarım güzel haberler alırız