turkuaz_ Brc9 benim arkadaşda bi kere bulanmadı midesi bütün hamileliği avmlerde gezmelerde geçti . Doğumdan bi gün önce avmdeydi düşün
Brc9 turkuaz_ ben evliliğimden bile birşey anlamıyorum şuan yeni evliyim 6 aylık ama ben kötü haldeyim herkes bir olmuyor işte
Bal_1604 Brc9 amin 😌 Allah sizinde yardımcınız olsun umarım biran önce geçer sağlıkla kucagimiza alalım bebeklerimizi
Lulu02 Brc9 canım ilk zamanlar yoğun olmakla birlikte 24 haftalık hamileyim ara sıra hala yaşıyorum ve beni rahatlatan tek şey damla sakızlı falım oluyor
cokcahilsinkeskesovsem Brc9 hee paslı demir yalamışım gibi bişey yivrenç. Diş fırçalamayı abarttım ben bi de meyveye yapıştım rahatlatıyo
Brc9 cokcahilsinkeskesovsem meyve yesem bile aynı sakız deneyeceğim canım önerilerde var baya sen de dene
cokcahilsinkeskesovsem Brc9 sakız beni daha kötü etkiledi ya sanki o kokuyla çiğniyormuşum gibi normalde de sevemzdim zaten ondan da olabilir
Cicegiburnundabirana Brc9 oluyor. Daha doğrusu oluyordu. Uzun süre etkili mentollü sakız cignemekle buldum çözümü. O tat dolayısıyla su bile içmek gelmiyordu içinden.
MemoGizo46 Brc9 yok canım daha test vermedim çalışıyorum bu ara izin alamadım o yüzden evde gebelik tesTi yapsam negatif i görmekten korkuyorum o yüzden dedim 4 yıldır istiyoruz hiçbir şey yok sağlıklıyım eşimle ama olmuyor
Babysg Brc9 Benim 7 haftalıkken başladı o kötü tat hissi Şuan 8+5 hala devam ediyor. Özellikle yoğurt ayran yiyip içtiğimde tatları o kadar kötü oluyor ki