Brc9 Bal_1604 bununla baş etmeyi öğrenmişsiniz ne güzelll 🙏🏻 Ama benim maalesef olmuyor çok zorlanıyorum rabbim hepinizin yardımcısı olsun
Bal_1604 Brc9 amin 😌 Allah sizinde yardımcınız olsun umarım biran önce geçer sağlıkla kucagimiza alalım bebeklerimizi
Ruhsuz Bana da iyi gelen naneli sakız burda biri söylemişti Allah razı olsun ondan baya hafifletti ben de 16 +2 halen devam ama sakız geçiriyor
Brc9 Ruhsuz ben de deneyeyim canım 11. Haftada herşey pik yapmış durumda mide bulantısı kötü tat hepsi 🥺
Ruhsuz Brc9 dene canım dene ,bilmez miyim çok kötü bir tat neyseki hepsi gelip geçici ,Sağlıcakla kavuş 🤲
Brc9 turkuaz_ herkesin aynı olmuyor canım sende olmaz inşallah yakın bir arkadaşım hamile maşallah cok rahat geçiriyor
turkuaz_ Brc9 benim arkadaşda bi kere bulanmadı midesi bütün hamileliği avmlerde gezmelerde geçti . Doğumdan bi gün önce avmdeydi düşün
Brc9 Yazmelegi_ ben gündüz de almaya başlayacağım 3. Aydan sonra geçer diyorlar bakalım biraz daha sabır
Yeniiianneee Valla benim daha yeni geçti sayılır geçmek de değil tam azaldı biraz ben şekerli sakızda buldum çozumu biraz
Avril Brc9 demeyin ya 🥺 8+2 yim ben de bulantı giderek artıyor bu sabah ilk defa kustum bundan beterini düşünmek bile istemiyorum çünkü buna bile dayanamıyorum 😭
Brc9 Avril valla canım benim geçmedi bi gün iyiysem ikinci gün kötüyüm inşallah senin öyle olmaz 🙏🏻🙏🏻