Kiraz53 1 numara büyük gelir mi bilmem açıkçası bizim bir paket 1 numara vardı kızımda kızım , 3165 gram doğdu o paket de zaten 2-3 gün anne gitmişti 2 ye geçtik arada bir fark yoktu büyük gelmesine ne sebep oldu size göre bilemiyorum o zaman yenidoğan bezi büyük geliyorsa buradaki herkesin prematüre ile başlaması gerekmez mi bir iki paket dahi olsa 🤷♀️