Elfu ilk gebeliğimde 4.ayda minicik çıkmıştı. Ama şimdi 2. Gebeliğim. İlk doğumdan sonra çok sıkılaştım, bu bir sebep mi bilmiyorum ama 8.haftaya giricez, yassı bir şekilde karnım. Sanki çok yemişim de şişmiş gibiyim🙈 genelde 2.de daha çabuk çıktığı söylenir. Bir de yağlı bir göbüş varsa o arkadaşklarda da çok sonra farkedilirmiş hamilelik.