ebrusngl arirangg benim geç kalmış o zaman bende sistemde 19 haftalık gözüküyormuşum önümüzdeki hafta gidicem inşallah
yinehamile Gumus25 bende ilk hamileliğim kullanırken oldum ama bu sefer yapmadılar doktoruna sor onay versin ikisi tepkimeye girip yan etki yapabilir dediler 🤷🏻♀️
ebrusngl Maya2022 özele gidiyorum canım doktorum mutlaka ol dedi yan etkisi çok oluyormuş evet ne gibi sıkıntı yaşadın sen
Maya2022 ebrusngl aşıyı vuruldum akşam ustu gece ateslendim sabah kalkamiyorum kolumu oynatamadim sonra burun akıntısı başladı öksürük falan halsizlik ateş 2 gün devam etti ama şuan daha iyiyim
ebrusngl yinehamile progestan bende kullanıyorum canım ama doktorum bu konuyla ilgili bişey demedi ikisi aynı anda olmamasımı gerekiyormuş
Melisdusunsel ebrusngl 20. Haftaya geldiysen progestan kullanmaya neden devam ediyorsun canım düşük tehlikesi hala var mı? Bende ilk 3 ayda kullanmıştım düşük tehlikesi vardı. Bebek tutunduktan sonra bıraktık progestanı. Meraktan sordum
yinehamile ebrusngl aslında doktor ile daha konuşmadım sağlık ocağı doktora sormadan yapmak istemedi, ilk hamileliğim de progestan kullanırken aşı oldum herhangi bir sorun olmadı ama şimdi yapmadılar
Melisdusunsel ebrusngl ben 21. Haftama girdim bugün . Benide aramadı sağlık ocağı dün aradım aşı yokmuş eczaneden alıp gelebilirsin dedi. Dün bisürü eczane gezdim deprem bölgelerine göndermişler hep aşı sıkıntısı varmış piyasada. Çok şükür bugün bulduk aşı 🙏🏻
ebrusngl Melisdusunsel benim daha öncesinde 2 kaybım oldu canım şükür düşük tehlikem falan yok ama doktorum tedbir amaçlı kullandırıyor yani bi zararı yok gebelikte o yüzden devam dedi
Gamze1608 20.haftada vurulacaktım ama aşı az olduğu için şu anlık son haftalarında olan gebelere yapıyoruz dedi aile hekimim beni de 34. Haftada falan çağıracaklar
ebrusngl Gamze1608 bende bugün sağlık ocağını aradım ellerinde varmış ama 32.haftaya kadar yapıyoruz dedi önümüzdeki hafta gidip olucam inşallah
yinehamile Gumus25 olmaz ben de ilk hamileliğim de oldum hiç bir sorun yaşamadım, ama şimdi yapmak istemediler, zaten 2 hamileliğimin arasında çok zaman olmadığı için sadece tek doz olacam o yüzden pek üstelemedim
ebrusngl yinehamile anladım ama garip bir durum ilk defa duyuyorum böyle birşey acaba neden öyle dediki doktor bende tedirgin oldum şimdi bi sorun olmaz inşallah
dilay_06 ebrusngl ben de 23+4 teyim ama aşılar deprem bölgesine gittiği için ben de aşı olamadım bir iki kere ilaç yazdırmak için uğradım ve aşı geldiğinde arayacaklarını söylediler siz de arada arayıp hatırlatabilirsiniz kendinizi
yinehamile ebrusngl aslında birinci hamileliğim de de aynı kişi aşıyı yapmıştı ama bu sefer yapmadı 🤷🏻♀️
nrslkskn ebrusngl en güzeli kendi kadın doğum doktorunuza sorun derim. Ben 27 haftaya giricem ctesi günü. Önümüzdeki hafta vurulucam.
esiaks ebrusngl arayın bence. Bende aşının gelmesini bekledim. Gelmeyince kendim eczaneden alıp sağlık ocağında vurdurdum.