ebrusngl ben vurdurdum ama pişman oldum bu kadar kötü olacağımı bilseydim vurdurmazdim 5 gün olcak hala hastayim tabi herkezde qyni etkiyi gostermeyebilir sağlık ocaklarında yok eczanelerde de yok sorduk doktoruma sordum oda acile gel hemen vurulsun dedi süresi geçiyor dedi orda vuruldum ama özele gidiyorum bilgin olsun canım eğer sende özele gidiyorsan doktorunla konus