Mrry Ben hamileliğim en başından beri ekşi ve acı yiyorum
Şuan çok şükür 32+2 oldum ve hala yiyorum
Çok şükür bir sorun olmuyor doktora sordum acı bebeğe zarar verir mi diye çünkü bazı besinler bebeği oksijensiz bıraktığı için zararliymis
Doktorda yok acı sadece senin midene dokunur ve bagsur yapar başkada bişi olmaz dedi 😂