Zeyneb35 ben faydasını gördüm,kontrole gittiğinde mutlaka doktoruna anlat bence,ben ne yediğimi ne içtiğimi hepsini söylüyorum oda takviye veriyor,hamilelikte kabızlık görülen birşey zaten ama doktorlar tarafından da dikkat edin diyede uyarılan bi durum