sumeyyeee_ ben ikisini de söylüyorum genelde ama daha çok Furkan diyoruz. Kullanılmasa da ilerde istediği ismi kullanır diye opsiyonlu olsun diye iki isim verme taraftarıyım ben de :) şimdi de Kerem Mert / Kayra Emir koyacağız. Yine Kerem ve Kayra ağırlıklı söylenir diye düşünüyorum ama tek isim de içime sinmiyor :))