G_Ulzeki Sureyya1 çok doğur.gerçekten asi arkadaşım oğlu öyle .Ama Hüseyinler merhametli malzum oluyorlar
tubimom sumeyyeee_ eşim Hüseyin ayrıca tanıdığım Hüseyinler hep öyle furkanlar gerçekten ele avuca sığmıyor 😄
sumeyyeee_ tubimom benimde rahmetli kayınpederin adı eşim Hüseyin istiyor bende Furkan🥲 iki isimde olsun istemiyorum onun için kararsız kaldık. Ama benim gönlümden hep Furkan geçiyor🥹
Mrvctn Furkan kuzenim var bembeyaz bir bebekti çok narin çok duygusaldı hala da öyle çok severim kalemle çizilmiş gibi ağzı gözü var ince uzun parmakları ❤️❤️ çok çalışkan ve çok usludur üniversiteye gidiyor hüseyin biraz eski kaçıyor sanki
sumeyyeee_ Mrvctn öyle mi maşallah, Allah istikbalini güzel etsin☺️ Hüseyin ismi biraz eski kaçıyor ama anlamı küçük sevgili demekmiş. Rahmetli kayınpederimin adı eşim istedi ama benim gönlümden Furkan geçiyor hep. İki isimde istemiyorum şahsen tek ismiyle çağrılsın çocuk🥲
tubimom sumeyyeee_ içinde kalmasın ne istiyorsan onu tak canım biz doğuyoruz ismi de bence en çok bizim hakkımız🙃
sumeyyeee_ vyusala ya maşallah☺️ çok kararsızım daha cinsiyeti bile belli değil ama içimden hep erkek geçiyor rüyasını da görmüştüm.
ABoyAndTwinsBoysMoms Benim de oğlumun adı Furkan Asaf. O kadar netti ki ismi onun isminin üstüne hala daha güzel bir isim düşünemiyorum 😁 şimdi ikizlerimiz olacak inşallah. Aylarca isim düşündüm. Furkan hem yeni , hem klasik , hem eskimeyen bir isim bence. 🥰
sumeyyeee_ ABoyAndTwinsBoysMoms anladım size de hayırlı olsun, sağlıkla gelsinler inşallah🥰 ben iki isim istemiyorum o yüzden yoksa Hüseyin Furkan’da olabilirdi. Çocuk tek ismi ile çağırılsın istiyorum çünkü çift isimler hem uzun oluyor hem de pek söylenmiyor bir isim daha baskın kalıyor hep🥲 tabi bu benim kişisel görüşüm.
ABoyAndTwinsBoysMoms sumeyyeee_ ben ikisini de söylüyorum genelde ama daha çok Furkan diyoruz. Kullanılmasa da ilerde istediği ismi kullanır diye opsiyonlu olsun diye iki isim verme taraftarıyım ben de :) şimdi de Kerem Mert / Kayra Emir koyacağız. Yine Kerem ve Kayra ağırlıklı söylenir diye düşünüyorum ama tek isim de içime sinmiyor :))