EsraDabakzkal akşam saat 9da acilden giriş yaptım.yarım saat nstye bağlı kaldım,damar yoluydu lavmandı üst değiştirmeydi derken saat 22.15de doktorum artık doğumu başlatabiliriz dedi.22.35’de bebeğim kollarımdaydı 😁😁 benim doğumum çok kolay ve rahat oldu.ama benim acı,ağrı eşiğim de yüksekti,bunu doğumda daha iyi anladım.bu arada epidural de almadım.