Gulmasal Pamuk bos gebelik bende gecirdim normal gebelik gibi cok yuksek artiyordu onun betayla alakasi yok
Pamuk Gulmasal Bilmiyorum dedim zaten ben kendi başıma geleni söyledim.Yanimda yatan hastaninda düzgün yükselmemisti oda boş gebelikten kürtaj oldu.Herkesin vücudu aynı değil.
Hlydnz Pamuk canım en son 257 de kalmıştı üç gün sonra bu gün ölçtürdüm 317 dediğin gibi 60 arttı.az artışa geçti acaba benimkide mi boş gebelik.