Hlydnz Hanımlar merhaba benim ilk beta hcg 61 çıktı ikinci 101 üçüncü 194 dördüncü 257 iki güne bir sonucu biraz düşük geldi bana hemşireler artış güzel dedi 3000 görünce muayene dediler sizce bir sorun var mı kafam çok karıştı benim
guzelanne01_ Hlydnz ben bütün gebeliklerimde tek sefer veriyorum canım 2 ciye verip strese gerek yok ki hiç bir doktorumda istemedi Bu gebeliğimdede 12 gün geçikti betam 399 du ben anladım geç döllenme 15 gün sonra gittim doktora iyikide öyle yapmışım
Gulmasal Hlydnz ilk zamanlar boyle artiyor bine yaklasinca cok hizli artiyor benim oyle olmustu ama guzel artmis
Pamuk Hlydnz güzel ilerliyor canim.Ben bikac ay önce boş gebelik geçirdim 2gunde 20 30 sayı artıyordu.1ayda 1000 oldu.Icini ferah tut Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin🤲❣️
Hlydnz guzelanne01_ tüp bebek tedavisi olduğu için sürekli kontrollü gidiyoruz canım doktorum istiyor be çok tecrübesizim daha ilk defa başıma geliyor yani çok şükür 🥹
Pamuk guzelanne01_ Canim bende ekimde hamile oldugumu öğrendim 2 günde 1 dış gebeliğe karşı bakıyorlar boş gebelik yaşadım kürtaj oldum eğer beta bakılmalıdır iyi olmayacaktı.Ayrica kuzenim 2ay önce hamile olduğunu öğrendi hiç betaya baktırmadi sol tüpü patladı aldılar doktor beta takibi yaptirsaydin bunlar olmazdı dedi. Sizde olmayabilir ama takip şart hiç artmıyor yada düşüyor yükseliyor bunların araştırılması gerek.
Hasret99 guzelanne01_ 2 günde bir kontrol yapıyorlar ama kimyasal ya da başka bir sorun var mı diye bende vermiştim
Hlydnz Çok teşekkür ederim içimi ferahlattınız Allah razı olsun valla hemşirelerle konuşmak çok zor oluyor iyi gidiyor demelerine rağmen içime hep bir vesvese geliyor.Çok teşekkür ederim tekrar😌
Hlydnz Pamuk Pamuk amin canım çok teşekkür ederim bu süreçler biraz zor bilen bilir.Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin bu yollarda yormasın inşallah 🤲
Gulmasal Pamuk bos gebelik bende gecirdim normal gebelik gibi cok yuksek artiyordu onun betayla alakasi yok
Hlydnz Pamuk canım en son 257 de kalmıştı üç gün sonra bu gün ölçtürdüm 317 dediğin gibi 60 arttı.az artışa geçti acaba benimkide mi boş gebelik.
fizikcianne Pamuk kimisi boş gebeliğimde betalar hep 2 katı artıyordu diyor. Bebek görünmedi sadece diyorlar. Hiç belirti yoktu diyorlar
Pamuk fizikcianne Bilmiyorum canim ben yaşadığımı anlattım benim bu şekilde oldu.Simdiki gebeligim 2 kat artti 14haftaya gircem
Linaa90 Hlydnz canım beta artışı kişiden kişiye değiştir benim doktorum asla önermedi stres bu süreçte en uzak olman gereken şey o yüzden 5 haftalıkken kese görmeye git direkt🌸hayırlı olsun :)
262223-- Hlydnz sürekli kan vermeyin bence ben adetim 4 gün geçti öyle kan verdim 860 dedi sonra aradan 5.6 gün geçti 4151 çıktı