Hzzz teşekkür ederim, umarım yaşadığımız şeyleri kimse yaşamaz tek duam bu çünkü gerçekten çok kötüydü. Benim zaten ailem Eskişehirde yaşıyor o yüzden alışmam kolay oldu😀 eşim 2-3 haftada bir işlerini halletmeye gidiyor deprem bölgesine ben de öğretmenim heyet raporu aldım. İlk başta dönmek istedim hep çünkü doktorlarımdan çok memnundum orada ama sonra Ahmet beyi bulunca gerçekten güvendim şuanda belki burada doğrurum diyorum.