0192eoekdm geçmiş olsun benim dediğim toksoplazmaya karşı bağışıklık yani daha önce geçirenler bağışıklık kazanmış oluyor hamileliğin başında istemişti benim doktorum iki hamilelikte de ilk hamilelikte geçirmiş olsaydım 2. Yi istemeyecektim dedi. Geçirip fark etmeyen de olabiliyormuş. Su çiçeği gibi düşünün geçiren bir daha geçirmiyor ya