Selam kızlar kedi sahiplendim çok severek ve isteyerek megerse önceki sahibi hiç bir aşısını yaptırmamış kimliği dahi yok sokağa atacagıni soyleyınce ben apar topar aldım kendisinden 🙁22 haftalık hamileyim dün severken parmağımı tırmaladı biraz kanattı sonuçta tkoplazma paraziti sadece kedilerde olmaz sebzelerde dahi vardır bunun için yavrucagı suçlu olarak görmek istemedim geçen ay tetanoz aşısı da oldum acaba diyorum yine bir sorun olurmu parmağım agrıyor yardımcı olur musunuz