Liliales mucizemm_00 kaç kere yedim maraş dondurması da yedim paketli de yedim hiçbir şey olmadı. İyi ki de yemişim yarasın bebişime
THale mucizemm_00 Benim anne tarafım Maraşlı ve küçüklüğümden beri yaz - kış dondurma yerim . Her gün 1 dondurma yerim tatlı niyetine ufaklarından 🙄 35+6dayız herhangi olumsuzluk yaşamadım
senaunuvar mucizemm_00 dondurmanın bebeğe kilo aldırdığını bile duymuştum ki çoğu hazır dondurma pastörize sütten yapılıyor içeriğini okursanız içiniz daha rahat etmiş olur dondurmaya gelene kadar nice sağlıksız besinler var siz onlara dikkat edin 😌
Ebrarliva mucizemm_00 bebek üşür kız neden yedin donmustur şimdi🤣🤣 hey Allahım ne olucak kız ye işte bend eyerim sürekli buzada yedim dün akşam inan afiyet olsun♥️
Zorrrannelik mucizemm_00 Daha neler cikcak acaba hamilelik Açlık yada yiyeceklerden uzak kalmak değil .