Asilinannesi16 mucizemm_00 haftada ortalama 4 5 tane yiyorum daha bu sabah 2 tane yedim 🤷🏼♀ yaz kış dondurma yemek isteyen bi insanim doktorumda birsey demedi çevremde de hic duymadim dondurmanin zararli oldugunu açıkçası 🤷🏼♀
Kiraz53 mucizemm_00 dondurma yersen bebek üşür 😆😆😆😆😆 ay ne olacak alt tarafı süt yani sütun ne zararı olabilir
Syma_07 mucizemm_00 bence hamileliği bu kadar abartmayın ya ne gibi zararı olabilir sence dondurmanin bebeğe