btllsk mucizemm_00 İstediğini ye iç hiç kasma kendini bende paniktim ilk zamanlar doktorum da kasma istediğini ye dedi abur cubur canım ne isterse yedim çok şükür gayet sağlıklı bir bebişim var 32 haftalık olduk 🙏🥰
mucizemm_00 [silindi] aman boşver canım zaten illaki öyle saçma sapan yazan insanlar oluyor takmıyorum artık 😏
Tiiffany mucizemm_00 Oooo 2.gebeliğimde kışın paso dondurma ve buz yiyordum. Artık dilim kabarmıstı 🤣 ama içim yanıyordu naapim😀
Aslan_84 mucizemm_00 hiç korkmayın dondurmadan bebeğe hiç bir şey olmaz. Yanı her gün kilolarca yemiyorsunuz ya. Sonuçta nefis bu. Canınız istemiş yemişsiniz. Rahat olun afiyet olsun 😊
Busel mucizemm_00 35.haftaligim bugüne kadar yediğim dondurmalari sayarsak bebeğimin donmus olması lazim😂😂 dondurmadan ne olacak kiz. Tek yediğim tatlı dondurmadir benim arada yerim öyle bisey olmaz sekerin vs yoksa kuzum