mucizemm_00 Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz ya canım çok dondurma çekmişti yedim bende bebek için zararlı olmaz değil mi 🙏
Esraliiii mucizemm_00 yemissiniz bekleyin görün artık ne dicek burdakiler size siyanür değil ya dondurma iste
Mommyy0708 mucizemm_00 ilk aşerdiğim şey muzlu dondurma oldu, kalktık akşam akşam dondurmacıya gittik yedik 😂 bir şey olmaz ondan sonrasında da baya tükettim
Jamila_Karim mucizemm_00 dondurma kremasında çiğ yumurta olduğu için önerilmiyor Ama dozunda yemekte bir zararı olmaz inşAllah
Zeynepozcan mucizemm_00 bekleyin ve görün bakalım zararı olacak mı olmayacak mı ama bize de haber verin bizde ona göre yiyelim ya da yemeyelim
hilalklkn Ben de limonlu ve vişneli dondurma aramıştım kışın ortasında fjfnfndj neyseki limonlu bulup yiyebilmiştim 😂😂 sonuçta oturupta kilolarca dondurma yemiyorsun ne zararı olabilir ki
hilalklkn mucizemm_00 yaniiii😂😂 bide benim son aylar yaza denk geliyor. Sıcakta yiyecek başka bi şey düşünemiyorum 😂
[silindi] mucizemm_00 Canım hiiiic bişi olmaz en masum şeylerden biri bence bir yaz gelsin her gün 2şer 2 şer yicem 😅 şuan tatlıdan hafif bulaniyorum cunkuuu 🌹🙏🏻
mucizemm_00 hilalklkn aynen öyle olur büyük ihtimalle benim de son ayin yaza denk geliyor muhtemelen daha çok yeriz🤣
5melekannesii mucizemm_00 grip olabilir bidaha yeme 😂 kız nolcak dondurmadan bişey olmaz sen üşütüp hasta olma yeter 😂
Bathy21 Az önce iki magnum gömem dışında sorun yok paketli olanları tüketin hatta öbürlerinde de tüketin nolcak hergün yenmiyor ki 😂