mervegrk Tebrik ederim sağlıkla geçsin süreç umarım🌸 ben de kürtaj oldum cuma günü. Doktorunuz ilk kontrolde size herhangi bir korunma süresi vermiş miydi doktorunuz?
mervegrk mother2 peki bu sürenin bu kadar kısa olmasının rahim açısından bir sakıncası oluyor mu acaba bilginiz var mı🙏🏻 ya da doktorunuzla görüştünüz mü bu durumu
mother2 Edadlgc doktor bir hafta sonra gel dedi normlade iki gunde bir verilmeli benim bildgidim anlamiyorum yaq
Edadlgc mother2 direk ultrasonla bakacak desem göremiyorlar 3000 değerin altını sen bilirsin gerçe 2 gün var hemen sabah git
whitechocalete Edadlgc merhaba öncelikle tebrik ederim sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle ☺️ bende yeni kimyasal gebelik geçirdim çok üzüldüm şu an toparlanmaya çalışıyorum kanamam var. İnşallah en kısa sürede bu duyguyu tadabilirim bende.
Edadlgc whitechocalete Yıkıcı oluyor haklısın ama korunmazsan hemen hamile kalıyorsun bak ben korunduğum halde kaldım merak etme