Cicek1 mother2 duphaston ne işe yarıyor canım doktorum banada verdi ama açıklama yapmadı kürtaj oldum o zaman verdi nasıl kullanacak kimse açıklamadı kullanmadım bende daha
Edadlgc mhmtsmy benim bi oğlum var 21 aylık şuan Aralık ayında bi kimyasal gebeliğim oldu sonra korunduk sadece 2 gün korunmadık o zaman oldu sanırım yani normalde korunuyorduk canım biraz süpriz oldu bize
ysmnkrc mother2 oyyy güzelim benim o desteklerimiz hiç eksilmeyecek inşallah 💗 çok mutluyum çok bu mutluluğu birlikte yaşamak kısmet oldu. Aynı hüzünlü tecrübe sonunda aynı mutluluk çok şükür rabbimize 🥰
mother2 ysmnkrc ayy hic deme var ya o kadar supriz oldu ki yoktu 13 unde adet gunumde yeni olmus cok mutulum cokkk ayni anda dogum yapariz insallahh🥰❤️
whitechocalete Edadlgc merhaba öncelikle tebrik ederim sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle ☺️ bende yeni kimyasal gebelik geçirdim çok üzüldüm şu an toparlanmaya çalışıyorum kanamam var. İnşallah en kısa sürede bu duyguyu tadabilirim bende.
Edadlgc mother2 kan verdim yarın öğlen çıkacak Yeni gibi dedi ultrasonda belli olmadı ama kalınlaşma varmış
mommyinthefuture mother2 Şu post başlığına kalbimi bıraktım. ❤️Benim de hayalim bu. Bir gün aynı bu başlığı büyük harflerle yazayım istiyorum. Rabbim nasip etsin inşallah. 🤲🏻Sizin de gözün aydın olsun. Sağlıkla ilerler, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. 🤗
mother2 mommyinthefuture aminn canim insallah ben de senin postunun altina iyi dileklerimi iletirim en kisa zmanda nasip etsin hep en ummadigin anda geliyor mucizee❤️🥰