Mide yanması mide bulantısı öldürdü beni bu saat oldu banyodan cikamadim. Neler cekiyorum bir ben bir de Allah bilir. İki hafta once kan kusmaya başladım doktor doktor gezdik biri ultrason dedi biri endoskopi dedi biri olmaz bebek var dedi rennie duo verip gönderdiler. Bes kilo verdim hiçbir şey yiyemiyorum cok susuyorum ama su içemiyorum yediğim ictigim de çıkıyor geri. Normal bulantılarım da ilaçlarla geçmiyor asla. Ama bu kan kusma ayrı bir olay. Öncesinde anlıyorum artık deli gibi üşüme titreme geliyor üstüne mide yanması ama öyle böyle değil herkesin çare bulduğu o şurup prilam vs etki etmiyor. Bu gece de aynı oldum ve hamileliğimi yalnız geçiriyorum. Gerçekten çok yorgun hissediyorum kendimi, ne zaman bitecek bilmiyorum. Ne olur dua edin bana