eylulmihrasmom xbebegimx ben de 9.haftamdayım işte sanki 2 gündür midemden yemek boruma kadar bir şey alev almış 🥴
Elisamuco1 xbebegimx napacagımı şaşırdım süt içiyorum yine şurup içtim midem alt üst oldu herşey yaptım gecmiyor en etkili şey ne ola bilir
filialunae xbebegimx Ben yanımda tuzlu kraker bulunduruyorum. Sabah 7 8 gibi çişe kalktığımda midem aşırı yanmaya ekşimeye başlamış oluyor. Eğer o zaman bir şey yemezsem sonra bulantı yapıyor bende kahvaltı bile yapamıyorum ama o ilk ekşimeye kraker yiyorum hemen 6 7 tane sonra biraz da su içip yatıp uyuyorum 3 saat falan daha en az rahat ediyorum 😄😂 bazen de dolapta hazır ayran tutuyorum eşimden hemen istiyorum sabah 4 5 yudum alsam bile tuzlu ayran da çok işe yarıyor. Sonra gene yatışa devamm 😇
G_Ulzeki yaman2802 bende aşrı bulantı oluyor ikinci oğluma hamileyken 9ay boyunca sürmüştür.doktor o zaman en sağlıklı gebelik böyle olur demişti.isimdede 12haftalik hamileyim gene aynısini dedi doktor .
Gebeysek1 xbebegimx şuan mide yanmasından uyuyamıyorum. Bir şey de yemedim ne böyle yapıyor aklım almıyor
Zumrammk Gebeysek1 salatalık soy dilimle çok az tuzla ye mideni rahatlatır baktın geçmiyor ayagına sıcak su torbasıyla uyu
Zumrammk ftm_20 ikinci çocuguma hamileyim ikisindede tek şikayetim mide yanması şurup fayda etmiyor birincisinde süt içiyordum bundada salatalık iyi geliyor 🤦♀️
Gebeysek1 Zumrammk yoğurt yedim mesajınızı görmemiştim yoğurt da iyi geldi. Salatalık mevsimi değil ama iyi geliyorsa alırım
Emirayy Bende 5 haftaligim migdem değişik bir durumda ne olduğunu anlayamadım, sonradan anladım yandığını çok değişik ya sürekli bir şeyler yiyesim geliyor ama karnım da tok sizde öyle misiniz.. 😘
Rabia04_09 xbebegimx Gaviscon’a dayanıyorum çünkü artık hiç birşey fayda etmiyor önceden soda iyi gelirdi oda fayda etmiyor artık. Resmen midemin yanmasına uyanıyorum 🙄
asilbabysmother etkafa 34.haftamdayım yeni başladı benim. Sabah yanıyor, gece yanıyor. Şuanlık muz iyi geldi, maden suyu biraz rahatlatıyor. Tecrübelerim bunlar 😃
Burcufunda xbebegimx pulset kullandım canım doktoruna sorabilirsin soyulmuş salatalık da iyi geliyordu bazen ilaç kullanmak istemezsen eğer geçmiş olsun 😊
Tugbayrgn xbebegimx benim de oluyor renni hap kullanıyorum. Kayınvalidem dr elma iyi gelir demişti onu da yiyorum vslla hangisi iyi geliyor bilmiyorum 😄
Rukis__ xbebegimx ben salcali sogan sarimsak domates aci veya cikolata yedimde o gün sancisini cekiyorum cok felaket migdem yaniyor migde yanmasina bende iyi gelen tek sey süt kaynatip iciyorum beni iki üc saat rahatlatiyor Eczanede rennie aldim ondan migdem bulandi kullanamadm cok faydasinida gördm denilmezde zaten sütü tavsiye ederm
Rukis__ Sunakarakoc süt ic canim rahatlatir cidden ben cok faydasini gördm suanda 36haftadaym hamileligin basindan beri bendede cok oluyor süt cok rahatlatiyor