Kubra_ali Hsna1 kaç ml sizin hap bana eczacım miden bulantısı yaparsa vajinal al dedi ebeme sordum o da en faydalisi vajinal dedi
Kubra_ali Hsna1 bence de danışın sonuçta hangi yok daha etkiliyse bizim icin önemlönemlisi de o yani benim dört günde lekem kesildi
Hsna1 Tabi onemli olan o.Ben 4 ay önce bir düşük yaptim. Çok şükür suan 6 haftalik hamileyim öyle lekelemem olmadı doktorum daha sağlıklı iyi tutunabilmesi için verdiğini söyledi. Tekrar teşekkür ederim ilginiz icin
Mercan89 Doktor baş dönmesi ve kusma yaparsa fitille geçeriz dedi bana o yüzden kutuyu beklim dedim aslında
Mehtapayza Mercan89 amin ins canim benim dusuk riski vardi cunku 5cm kist varmis sol yumurtaligmda . Kanamam olmadi ama calismak zorundaydm ise devam ettm dinlemedim allah korudu ve suan son gunleri bekliyoruz darisi basina
Ecee Mercan89 Mercan89 bende 12 hftya kdr kullanmıstım progestan 200 luk fitil olarak daha etkiliymiş doktorum oyle demişti gece yatarken koy o sekilde gerekeni alıyor gerisi cıksada olur demişti istersen doktoruna danısıp gece vajinal yoldan kullanabilirsin☺
zeyno SyhnHtp bugün kontrolüm vardı banada kesenin dışında kanama bölgesi var dedi dr.iki hafta yatmamı söyledi.progestan fitil kullanıyorum.sizin ne kadar sürede geçti?çok tedirginim
Nehir35 Bende 6 haftalığım daha doktor lekenmem oldu diye verdi 1 haftadır kullanıyorum ilk gebeliğim inş. sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz.
Bktbkt Kubra_ali aldığımdan beri akıntım var internet üzerinden baktım bi kaç kişi yazmış ama emin olamadım 🙄 cuma günü kalp atılı için gidecem sorarım doktoruma artık
Glsmumul Bende servksim kısa olduğu için kulaniyorum doktorum 1 ay kadar kullan demişti tedbir amaçlı. Benim gbi bu nedenli kullanan var mı acaba ne kadar kullanicam merak içindeyim
Tubacaglar Mercan89 ben kullandim 10. Haftamda benimde dusuk tehlikem oldu 2 hafta kullandim kanamam kesildi suanda 28 haftaligim insallah sizinde kesilir rabbim.bebeginizi sag saglim kavustursun size 🤗😇