Benim iştahım da cok açıldı zararlı zararsız herseyi canım ceker oldu bazen çikolata felan o kadar cok yiyorum ki vicdan azabı cekiuorum bel bacak kasik agrilarim oluyor ara ara akıntım biraz azaldı eskisi kadar rahatsız etmiyor ve bebeğimin sağlığı ile ilgili sürekli endişeli geziniyorum