Sumyduman Bebegininnannesii1 boğaz enfeksiyonu olmuşum. Dünden beri antibiyotik kullanıyorum mecburen. Antibiyotik sanırım ağır mı geldi sabah ter attım düşüp bayılacaktım aşırı bi bulantı yaptı. Hala toparlayamdım. Hastalık çekilmiyor hamileyken hiç kaldıramıyor insan
Minik1Civciv Sumyduman bana da verdi doktor ama içmeye korkuyorum ilk üç ay kullanmayın diyo boğaz ağrısından ve baş ağrısından ölüyorum. Sizin antibiyotiğin ismi nedir
ekim22_ Bebegininnannesii1 ben sadece baş ağrısı yaşadım gebelikte önemli bir şey tansiyon sende dikkat et erkenden önlemini almış olursun bir ölçtür eczanede mutlaka
Bet1 Bebegininnannesii1 sabah kusmalarim devam ediyor ve riskli hamilelik geçirdiğim için yatarak ağrılarla geçiyor😥 bı an önce 3 e geçmek istiyorum hayırlısıyla
Alparslanmom_ 11 haftada tüm belirtilerim gecti hamileyim demeye bin sahit isterim sadece sabah uykusuna doyamıyorum o kdar suanda 14+3 olduk sükür
Sumyduman Minik1Civciv bana da yazdı başka tanıdık doktora sordum o da kıllan enfeksiyon çok yükselmiş dedi ben de 16 haftalığım kullanmaya başladım o yüzden. Augementin 1000 mg verdi. Normalde de antibiyotikler beni sarsar zaten gram canım yok hepten perişan etti
Minik1Civciv Sumyduman yaaa bana da doktor augmentin yazmış ama eczacı yok diye amoklavin-bid vermiş hatta eşim demiş bak eşim gebe diye zaten hamilelikte kullanılıyo demiş
Didoun Sumyduman bugün doktor aynı ilacı bana da verdi. Kullanmamak daha zararlı olabilir dedi. Çok mu yordu bedeninizi çekindim şimdi 😓
Sumyduman Minik1Civciv bende çok mide bulantısı yaptı bilmiyorum böyle devam ederse kullanamıycam galiba. Şu dönemde midem vitaminleri bile kaldırmıyor antibiyotik ağır geldi
Minik1Civciv Sumyduman ya ben kullanmadım korkudan ama enfeksiyon yükselir diye de korkuyorum açıkçası haptan yana değilim pek ilaç içmeyi sevmiyorum. Parol içerim mecburen sadece
Mineklc Bebegininnannesii1 ay benimde öyle ya 3 gündür başım ağrıyo dayanılmayacak gibi bir ağrı değil ancak huzursuz ediyor
Sengul-9798 Bebegininnannesii1 bulantılarım bitti çok şükür ara ara oluyor 1de yiyemedigim herşeyi gönül rahatlihiyla yiyebiliyorum arada bi bel ağrım baş ağrısı ve karında yanma hissi oluyor maalesef
Sumyduman Minik1Civciv ben de hiç sevmiyorum normalde hastalığı çeker Ama antibiyotik kullanmazdım. Çocuğa etkisi olur çabuk toparlasın dedim ama hasar bırakacak belli :)
Mr29 Bebegininnannesii1 2.trimester girdiğimden beri bulantım ve kusmam çok şükür bitti.İştah çok fazla yok.Sadece çok fazla tuvalete çıkıyorum 😅Bugün de tam 16haftalık olduk hala merakla cinsiyetini öğreneceğim günü bekliyorum 😅🐣
Sumyduman Didoun yoruyor bir de prilamı bıraktım o da etki etmiş olabilir. Artık hastane yolları görünecek sanırım rapor aldım işe de gidemiyorum evde ne kadar idare edebilirsem edeceğiz. Siz de deneyin aynı etkiyi yapmayabilir. 1 hafta çekeceğiz sanırım.