ysmnprltn mistocookie kız bende gebelik nezlesi var illaki horluyorumdur ama bi dürtersin susarım falan bu öyle değil sus dedikce daha da artıyo sanki🥺
mistocookie ysmnprltn hahahah yavrum şaka bir yana doktora gitmesi lazım cidden. kbb görsün onu, sıkıntısj vardır