Kiwi12 özel hastanede yapıcam sezeryanla 9000₺ oda süslemesi fotoğraf çekimi albümü içinde hepsi bazı özel hastaneler ise fırsatçı eğer sezeryan olmam için bir neden olursa 9000₺ istiyor eğer neden yoksa kendi isteğim ile yapacaklarsa sigorta karşılamıyor 12000₺ dedi herşey pahalı ya her ay gittiğim için fazla masraf olmuyor bana her hafta gitmeye kalksam batarim zaten kan tahlilleri çok pahalı 4 kan için 1000₺ diyor bende devlete gidiyorum o yüzden Dr dan memnunum da şimdi devletteki doğuma girmez özel deki Dr girecek doğumuma