Kiwi12 ilk kızımı Ümraniye Eğitim Araştırma Hastanesinde doğurdum ve berbat. Ne hijyen ne ilgi hepsi sıfırdı. Dikişlerim eriyen dikiş değilmiş 1 ay boyunca eriyecek diye bekledim düşünün rezaletti. Bebek hemşiresi çağırıyorduk bir sorun olduğunda surat 5 karış geliyordu. İkinci kızımı da Beykoz Devlet Hastanesinde doğum yaptım özel hastaneden farksız. Odada yalnız kaldım refakatçi kız kardeşim kaldı o da diğer yatakta yattı. Kahvaltısı, yemeği hepsi güzeldi. Hemşireleri de keza öyle evinizde gibi hissettiriyorlar.