elaymoms yaaa samimiyetiniz için çok çok teşekkür ederim Allah sizden de razı olsun inşallah öncelikle çok geçmiş olsun psikolojik olarak eminim çok kötü etkilenmişsinizdir. Allahım böyle bi acı yaşatmasın bi daha inşallah 🤲 sezeryanı istemenizdeki amaç o an hissetmeyecek olmanız demi nolur böyle düşünmeyin mecburi olmadıkça tercihiniz o olmasın bebeğim 70günlük ve hala inanamıyorum ben doğurdum ya diyorum gelip gidip nasıl doğurdum ama diye seviniyorum 😁😁 bebeğin çıkış anı varya öyle bi rahatlama olamaz olamaz ben birden ıkındım ama fırlattım çocuğu siz doktorunuzu dinleyin ıkın dediğinde ıkının 🤭 bacak ağrım geçti bir ay içinde. yatakta istediğim gibi yatabildiğim için o kadar mutluyumki. Benim çenem düşüyor doğum konusunda 😁 eve geldim dedimki doğum yapmak zor değilmişki ben çok geçmeden ikinciyi de yaparım dedim😂😂