Dolphin16 kubraayman teşekkürler cnm bu bahsettiğim 6 sene önceydi. Ama evet çalışıyordum kreşte öğretmenlik yapıyorum çocukları kaldırıyordum altlarını değiştirmek için. Doktor tabure koy artık kaldırma bi haftada çalışma demişti 🫤
Zumzumm kubraayman bende 6.haftadayim bende de olmadi,garipsedim bende ama herkeste olmayabiliyormus. Kalp atislarini dinlediniz mi?
kubraayman Zumzumm hayır 5. haftada gittim kese görünmedi, 6.hafta gel dedi bakalım gidicem bu salı hayırlısı inşallah
xbebegimx kubraayman ilkinde 6.haftada olmustu ama bunda olmadi olmamasi bnce iyi insan telas yapiyor😀
kubraayman Dolphin16 Anladım canım evet ilk zamanlar uzanma ağır kaldırma sıkıntı iyi Allah korumuş kücük minnoşu😇