kubraayman Yerleşme kanamam olmadı, olan varmı ? ben 6. haftaya giricem bebeğim yerleşmişmidir.. kanama olmaması iyi bir seymi kötü bir sey mi.😒.
Pamuk kubraayman Herkeste olacak diye bir kural yok canim.Benim etrafımda kimse yaşadı bende yaşamadım.
Hediye_00 kubraayman ilk gebeliğimde olmuştu benim ikinci gebeliğimde olmadi suanda hiç 18 haftalığız
Rmysarft kubraayman olmaması da güzel bi şey gebelikte yerleşme kanaması dahi olsa kanama takip edilmeli
Dolphin16 Pamuk ben hiç yaşamadım 10 küsür hastalıklı çamur gibi lekeler gelmeye başladı rahim dışı kanama kırmızıya dönerse gel dedi doktor bide dinlen bi hafta demişti
Hediye_00 kubraayman herkesin farklı işte canim birincide olmaz ikinci gebeliginde olur belkide senin . Herkesin dediğini kafana takma şuanda herkez herseyi der her bünye bir değil ya
kubraayman Hediye_00 Off evet ilk gebeliğim tedirgin oluyorum ister istemez işte . dediğin gibi takmaamk lazım.
Hediye_00 kubraayman kesinlikle öyle ilk gebelik çok farklı oluyor şimdi ikinciye hamileyim ben inan hastaneye bile gidesim gelmiyor doğum yapana kadar ta oyle yani 😅