Burnumageliyoduslkmsn Benimde rahmetli anneannem sahurdan 1 gün önce dövme pilavı deriz keskegin fazla ezilmemisi ondan yapardı.Bikac gece tereyağında yaglayip yerdik.Yanindada üzüm hoşafı.Cok sevap derdi.7 ay önce vefat etti.Sayende anneannemi andım.Tum hastalarımıza şifa olmuslerimize rahmet diliyorum.