_Melikee_ guzelanne01_ 13 gün gectikten sonra mi öğrendiniz ondan önce kaset testler falan yaptınız mi
_Melikee_ _Melikee_ benimde negatif 3 gün önce de beta bakildi negatif hala adet olmadim bir hafta oldu suan pozitif olur mu acaba
feride61 MeMu 3 kimyasal bir boş gebelik sonrası bende şuan 28. Haftada kızımı bekliyorum. Olmuş evet umarım bu sefer sağlıklıdır tebrik ederim 💞 kendi haberimi almış gibi sevindim şuan rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah 💞
MeMu feride61 Allah razı olsun🥹🥹 , rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Boş gebelikte de test pozitif mi oluyor? Doktor randevum salı günü, keşke daha erken olsaydı
MeMu _Melikee_ benim erken gebelik testinde 2 gün kala, baya bahya silik çıkmıştı. Geç dölleme de oluyor, test var mı ellinde?
MeMu _Melikee_ çok iyi biliyorum o duyguyu :( , ama bence yap aklından soru işaret gitsin, haber ver mutlaka