MeMu Hayırlı akşamlar kızlar, Bugün regl olmam gerekiyordu, olmadım testimde pozitif. 4 defa kimyasal geçirdim ben, bu yüzden doktorum progestan ilacına başlattı günde 3 doz, bu testi etkilemez değil mi?
guzelanne01_ MeMu at canım testine bakalım hayır etikelemez progestan ve dupnoston ilacını gebeliği korumak adına veriyorlar
feride61 MeMu 3 kimyasal bir boş gebelik sonrası bende şuan 28. Haftada kızımı bekliyorum. Olmuş evet umarım bu sefer sağlıklıdır tebrik ederim 💞 kendi haberimi almış gibi sevindim şuan rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah 💞
MeMu AhmetVeMustafa ay inşallah, 4 defa kimyasal geçirdiğim için, o zamanlar bu ilacı kullanmıyordum. İnsan korkuyor :(
MeMu ebrylmzayyldz faydasını gördünüz mü? Bende baya eksikmiş o hormon ondan tutunamıyormuş. 3 doz kullanıyorum
MeMu guzelanne01_ ay attım attım 🥹 inşallah bu defa birşey olmaz. Daha öncellerinde kullanmadım o ilaçtan, tutunamadı hiç biri
ebrylmzayyldz MeMu benim adet düzensizliği vardı 1 hafta önce adet olman için günde 1 doz içeceksin demişti ilacı düzgün kullandım 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim bugün. Tutunması için devam et dedi doktorum
guzelanne01_ MeMu 12 gün geçikmem olmuştu canım reglım son 3 ayda çok düzensizleşmişti 12 yıl sonra gebeyim hamd olsun 26 haftalık olduk
_Melikee_ guzelanne01_ 13 gün gectikten sonra mi öğrendiniz ondan önce kaset testler falan yaptınız mi