Seresozge Merhaba, benim bebeğim kış bebeği olacak inşallah. 1.5 ayı kaldı. Doğal olarak kışlık kıyafetler aldım yani tulum zıbın birkaç pijama takımı. Onun haricinde birşeye gerek var mıdır ilk 1 ay zaten cıkartmam dışarı da 1 ay sonrasında dısarı cıkarınca ne giyer bebek? Birde çoğunlukla 3 -6 aldım 0-3 cok az bebekler cabuk büyüyor diyor herkes 1-3 ay biraz daha bir şey almalı mıyım🤷♀️ Hiçbir sey bilmiyorum🤦🏻♀️
kardelenimm Seresozge benimde kış bebeği olacak bende hep tulum falan aldım bide külotlu çorap aldım 3 tane dışarı çıktığımızda giydiririm diye
Annesininkuzusu0911 Seresozge ben iki tane hırkalı kadife takım aldım. Onların hırkasını dışarı çıktığımda üstüne giydiririm. Yelek aldım penye ve örgü 🙄 Benim 0-3 aylık kıyafetler 8-9 tane war bana az geliyor yeter mi ki🙄
Maviii Seresozge örgü yeleğin olsun bol bol hem evde giydirirsin, uzay tulumları içi yünlü (3-6 ay) oluyor onlardan bir tane alabilirsin canım dışarı çıkmak için, zaten mayıs hazirandan sonra yaz gelir çok üşümez. üzerine battaniye sarılı olur zaten
Seresozge kardelenimm bende agırlıklı tulum aldım ama dısarı cıkarken giydirmek için birsey almadım gibime geliyor hep evde giyeceği şeyler 🤔 kadife tulum falan mı almak gerekir cok dışarı cıkcagımı sanmıyorum ama hastaneye falan giderken giydirmek için ne alacağımı bilemiyorum ne zormuş kış bebeği
Esmakiral kardelenimm kilotlu çorabın bebeğin gelişimi için çok sağlıklı olmadığı söyleniyor ama tabi yinede siz bilirsiniz ☺️
Mervekaya Seresozge zaten bu kış icin dışarı cikarken kar kat battaniyeye sarip cikaracaksiniz yuzunu de ortmeniz gerekir. Hani öyle bi dış giyime ihtiyac yok bence. Kışın dogan bebek onumuzdeki son baharda hareketlenmis olacak . O zaman icin iste 9-12 aylik tulumlar falan olur disarisi için. Rahat hareket edersiniz ikiniz de. Ben hirka falan sevmiyorum. Belinden yukari topaklaniyor kucaga alirken falan. Ama o dis giyim tulumla cok rahat ettik
kardelenimm Seresozge ben yenidoğan mont baktım tulum gibi komple giydirilen ama bulamadım. Gerçekten kış bebeği zor olacak bence gideceğiniz yere arabayla gidin bebeği sıkı giydirip battaniyeye sarın havalar ısınana kadar biraz ele gelince mont falan alırız
Mervekaya Seresozge yok gerekmez yeterli . Zaten kirlenmiyor yıkamaya bile gerek kalmıyor mis gibi kokuyorlar❤ yelek bolca tavsiye ederim. Beden olarak evet cok cabuk buyuyor bebek 0-3 ay gerek bile yok bence
Seresozge Mervekaya doğru yoldaymışım o halde😬 eldiven cok az var onlarda hastane cıkışındakiler hiç almadım eldiven yelek kilotlu corap yeterli olur herhalde
Mervekaya Seresozge eldivenler çıkıveriyor ki zaten durmuyor elinde. Yuzunu falan yolmaya başlayınca lastigi gevşek corap geçirdim ben hep ellerine 😁
Seresozge Annesininkuzusu0911 bende o kadar bile yok😂birkaç zıbın ve 2 3 tulumu 0-3 ay aldım ben gerisi hep 3-6 ay cunku aldıgım kıyafetleri cok begenerek alıyorum ve Hemen küçülsün istemiyorum büyük giydiririm üstünde sallansın daha iyi😬 evde giymesi için kıyafeti cokta dışarıya birsey bulamadım.
Seresozge Mervekaya kadife yünlü tulumlar var ayıcık gibi falan onlardan alsam mı dışarıda giymesi için birde 0-3 ay değilde 3-6 alsam ilk 3 aydada giyebilir mi ? 🤔 ocagın ilk haftası doğacak insallah nisana kadar giyer kalın kıyafetlerini sonra bahar geliyor zaten
Seresozge kardelenimm bende montu hemen almak istemiyorum cunku kışın soguk sevmediğim için ben bile cıkmıyorum dısarı kaldı ki bebeği de cıkarmam doktor vs durum olmadıgı sürece. E zaten kışı da en fazla 4 ay yasycak sonra bahar ve yaz geliyor ama kalın tulumlar iyi gibi dışarı cıksrtırken zaten battaniyeye falan da sarıyoruz
Seresozge Mervekaya hahahah😂😂😂 mantıklı aslında. Çok almıyım en iyisi 1 2 tane daha yeter. Zaten onlar sanırım cabuk kirlenen birsey değil
Mervekaya Seresozge aynen onlardan link baktim bulamadim. Lcw den almistim ben epey giydirdim.3-6ay alin tabi. 0-3 cok cok kucuk oluyor o zibin falan olsun rahat hareket etsin cocuk. Inanin bir suru kıyafet 1 kez giydirip bi daha giydiremiyorsunuz. Bakmissiniz kuculuvrrmis
Seresozge Mervekaya o zaman hiç ben daha 0-3 ay almıyım genel olarak 3 -6 alayım giydiremyceksem ne anlamı var ki beğenerek hevesle alıyorum hepsini
Mervekaya Seresozge almayin bence gerek yok . Giysiden onemlisi su yumusak mendiller var muslin bez mi ne . Emzirirken çenesinin altina koyuluyor iyi oluyor. Kustugunda falan islak mendil peçete degdirmekten onlarla sildim ben hep. 20 tane vardi tam denk geliyordu. Simdi yine alicam onlardan.
Hilallalal Seresozge bende bunun aynısını aldım tam link arıyordum siz paylaşmışsınız zaten. Aşıya falan giderken kıyafetlerinin üstüne giydiririm diye düşündüm benimde Doğum aralıkta
kardelenimm MeltemKocamer yenidoğan pamuklu aldım bende. Sizde almak isterseniz e bebekten temin edebilirsiniz bebeğinizi sıcak tutar😂