Kivininannnesi- Annecim58 bunu bende merak ediyorum ya, bir daha ki gidişimde doktora sorucam ama bilen var mı
Sahradmla Bnde krem kullanmistim baya iyi geliyor 2 senedir ağrım yok acı çok seviyorum ve tüketiyorum çok şükür sıkıntı yok
Esce Benimde vardı 36-37 de doktora sordum, çatır catirdogurturuz sorun yok dedi, ama sonrasında biraz uğraşırsin dedi ikinmadan dolayi galiba. KANTORON yağını ısıtıp sıcak sicak sürün aşırı iyi geliyor. Doktorum demişti
Anonim01 Nefes15 anestol diye bir krem var onu al biraz uyuşturuyor o bölgeyi acısını alıyor ben çok rahat ettim hatta geçirdi biraz
Mumm91 Nefes15 ben de 2 hafta çektim direkt doktora git canım genel cerrahiye gebeye uygun ilaçlar veriyor başka türlü geçmiyor ilerlerse daha fena
Eda453 Bende de aynı sorun vardı ,kanamam çok oldu .üstüne pamuğa vicks sürerek koydum çok yakıyor başta ama bana çok iyi geldi
Mumm91 Nefes15 kovaya ılık su koyup otur içine canım o rahatlatıyor bir de sert silme ıslak tuvalet kağıdıyla falan sil o bölgeyi elledikçe iyice fena oluyor ağır kaldırma hep yat uzan