Nefes15 21 haftalık hamileyim 2 tane basur var biri büyüdü taş gibi popomun arasında olduğu için canım yanıyor dayanamıyorum . Krem kullanıyorum fayda yok içeri itemiyorum çok sertleşmiş . Yalvarırım aynı durumu yaşayan rahat eden varsa bir çare 😔😭
RuyaKuzey2534 Nefes15 Beni kan ilacı kabız yapıyordu. Şimdi bıraktım onu rahat ettim. Birde sıcak su iyi geliyor. Ama benim ki çok ağrılı değil. Kabız olunca çok kötü olmuştu. İlacı değişecek doktorum. Çok geçmiş olsun.
Sermec27 Nefes15 ne yazık ki ben hamileyken ameliyat olmak zorunda kalmıştım hemoroid ameliyatı olmuştum benimkisi artık kan toplamaya başlamıştı kangren olmaya doğru gidiyormuş doktor acil ameliyat demişti sıcak su iyi geliyor diyorlar da hamileyken o da risklidir olabilir açılma yapabilir diye çok geçmiş olsun gerçekten çok berbat bir ağrı bende makatta catlakta vardı
sibellllllll Nefes15 geçmiş olsun legenin içine sıcak suyla elma sirkesi koymuştum oturdum içinde yarım saat sonra birdaha ağrısı olmadı dene istersen
Ilaydaerd Nefes15 kremi sürekli sür böyle orası hep kalıp gibi krem olsun kalıp gibi yaparsan sabaha biraz hafiflemiş olır benimde çok kötüydü oturamıyordum bile ve yan yatmaya çalış sıkıştırma poponu iki yastık koy bacak arana
Nefes15 RuyaKuzey2534 kabız olmadım acı çekti canım yedim maf oldum taş gibi oldu büyüdü ölüyorum krem fayda etmedi maf oldum😔
RuyaKuzey2534 Nefes15 Sıcak su doldur bişeye otur rahatlatır inşallah başka bir bilgim yok canım. Acı da basuru cok fena azdırır malesef
RuyaKuzey2534 Nefes15 birşey olmaz normal sıcak suya otur zaten geçip geçmediğini anlarsın geçmezse yat dinlen üstüne oturma daha çok acır
Nefes15 Sermec27 sizede geçmiş olsun benimde yırtık ve çatlak var canım acı çekti nerden yedim 2 gün oldu geçmedi birde taş gibi büyüdü sert içeri itemiyorum çok acıyo sıcak su yaptım oturuyorum nafile yumuşamadı öldüm ya 😭😔
RuyaKuzey2534 Sermec27 bacım hangi bölüme gitmek gerekiyor. Benim korkum da normal yapıcam ıkınmadan sonra şişer bide doğum sonrası onun acısıyla uğraşmiyim. Benimde belki alırlar ya
deryabade Sermec27 lazerle mi oldunuz? Anestezi bebeğe zarar vermiyor mu ? Ben de ameliyatlık haldeyim
Nefes15 sibellllllll şimdi denedim inşallah geçer ufalır itelerim içeri Allah razı olsun şuna çok sert şiş dokunamıyorum bile 😔
Sermec27 RuyaKuzey2534 genel cerrahiye gitmiştim ben sezeryan yaptığım için bilmiyorum ama hemoroide ıkınmak iyi gelmez
Thenorth88 Halis zeytinyağına bir tutam pamuğu batırın ve gece yatarken anüse koyun, yatak yağ olmasın diye ped takabilirsin, bi kaç gün yaparsan ağrın azalır ve orası yumuşar, denemeni tavsiye ederim baya etkili
Aselhumaninannesi Nefes15 sıcak suda oturma banyosu yapın on bölgesniz değmesin suya su soğuyana kadar oturun zeytinyağı kantoron yağı dönüşümlü sürün sizi rahatlatır bol hol su için sebze tüketin bol bol ekmeği azaltın baharatli tüketiyorsanız yemeyin patlıcanınz var ise evde sapını kesin üzerinde patlıcan kalsın haşlayın suyunu için haşlanmış patlıcanı ayırın iç kısmını hemoroide yerleştirin ilk sıcağı çıkınca sabaha kadar hemoroidin olduğu uerde dursun rahatlatır sizi birebir denenmis ve işe yarıyor