Tanembebek5 fadime_sari11 erken doğum riskin yoksa sıkıntı yok bence. Kız kardeşimin de bebeği hiç göstermedi kendini hatta ultrason resmi bile yok doğru düzgün 😅 ama 39 da doğurdu maşallah 😍🧿
fadime_sari11 Tanembebek5 maşallah maşallah 🤩💕💕 toksoplazma enfeksiyonu var işte antibiyotik kullanıyorum amniyosentez yaptırdık perinotoloji doktoru erken doğum riskin var demişti ama kendi doktorum bisey demedi
Tanembebek5 fadime_sari11 inşallah zamanında sağlıkla gelsin 🙏🧿canını sıkma sen bugünlerde gecer gider unutursun bebişini kucağına aldığında 🙏😍😘