Tanembebek5 fadime_sari11 bebek doğum pozisyonu almış olabilir canım. Ama sürekli dönüyor zaten karnımızda
fadime_sari11 Tanembebek5 batiyo karnım bide dün kontrol vardı hersey normaldi doğum pozisyonu aldığın için mi oluyodur büyük ihtimalle
Tanembebek5 fadime_sari11 buraya yazılanlardan okuduğum kadarıyla öyleymiş canım ama sürekli değişiyor yerleri. Ben de 29+4 üm suan bende de olmuştu bi ara ama şuan yok şükür birsey
Tanembebek5 fadime_sari11 evet ilk canım. Yarın randevum var bakalım sorucam sezeryan düşünüyorum ben en başından beri. Daha erken konuşmak için ama bir sorucam yine de
fadime_sari11 Tanembebek5 ay ben normal doğum yapmayı çok istiyorum toksoplazma enfeksiyonu var ama bilmiyorum doktorum yapamazsin derse 🫠
Tanembebek5 fadime_sari11 senin sağlığın bebeğin sağlığı için en doğrusunu doktorun bilir normal sezeryan hiç fark etmez kuzu doktorunu dinle riske atma son zamana gelince
Tanembebek5 fadime_sari11 ben özel takipliyim canım sordum doktorum sen nasıl istersen dedi. Bebekte biraz iri benim normal zorlar seni zaten dedi 😅
fadime_sari11 Tanembebek5 bnde özel takipliyim bidaki gidişimde sorucam bende artık ama ne güzel günün tarihin belli kilosu ne kadar bebisin
fadime_sari11 Tanembebek5 evet ama karnım sem sert oluyo kontrol de doktoruma dedim kontrol etti bisey demedi ama secde pozisyonunda duruyodu kendini de göstermedi hiç 😅
Tanembebek5 fadime_sari11 erken doğum riskin yoksa sıkıntı yok bence. Kız kardeşimin de bebeği hiç göstermedi kendini hatta ultrason resmi bile yok doğru düzgün 😅 ama 39 da doğurdu maşallah 😍🧿