Banada doktorum yazdı ama kullanmasan iyi olur dedi , 3 haftadır neredeyse her gün çıkartıyorum dayanamayıp bir gün kullanmak istedim ilaç üzerinde sabah aksam tok yazıyordu ilacı aldım 20 dk sonra yine mide bulantısı oldu fayda etmiyor diye bıraktım ne yapacağımı sasırdım artık ağlamak istiyorum cıkartmaktan