DanLa 😂😂al benden de o kadar bende çok derdim hiç kalkmıyorum diye ama başıma gelince şimdi empati kuruyorum artık zor gerçekten bugün uyuyarak gittim geldim saatte 2 kere düşeceğim diye korkuyorum bişey değil gözüm açılmıyo zaten kalkmayayım diyorum baktım olmayacak mecbur gidiyorum 😀uykumu alamıyorum sırf tuvalet sıkıntısından dolayı