Oznr 🙇Allahım bir an önce doğurmak istiyorum 😔açılma ve müsaitliğine bakıp ölçüm mü olacak yani şimdi 3 hafta içerisinde doğumun gerçekleşir dedi doğum kanalındaymış şimdi hazırlık yapıyo dedi ama korkuyorum karnım da hep bi sertlik hep bi kısa süreli kasılmalarda var dün ntsye bağladılar herşey yolunda şimdilik ama işte heyecan korku birarada rüyalarıma kadar giriyo şu aralar😊